Początek - bo wypada się przywitać

♫ New Age - Love is a pain
„Początki bywają tak piękne dzięki temu, że wszystko jest nowe i pierwsze. Z czasem nowe powszednieje, staje się przyzwyczajeniem. Jednak powtarzalność zapewnia nam poczucie bezpieczeństwa, jakże potrzebne na co dzień.”
Justyna Bigos - Dziecko z chmur

Początki są również ciężkie. Wypada się przedstawić, napisać kilka słów o blogu. Nigdy nie byłam w tym dobra (Ci, którzy widzieli inne moje blogi doskonale o tym wiedzą). O swojej osobie 'mówić' nie będę, to co potrzebne znajdziecie w zakładce 'Sheira'. A co do enchanted-quote to blog poświęcony kolejnej mojej pasji, czyli książkom. Recenzji tutaj nie przeczytacie, przynajmniej na razie, a co będziecie mogli zobaczyć? Zaglądajcie a się przekonacie. Szata graficzna i cały blog jest aktualnie w budowie, więc proszę o cierpliwość, wszystko w swoim czasie się rozrośnie i nabierze ostatecznych wymiarów. Naprawdę nie wiem co Wam napisać, chyba już się pożegnam.
Powiedziałam co wiedziałam, a teraz życzę dobrej nocy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz