Film - Kraina Lodu

♫ None
Bo dla niektórych to warto się roztopić
gatunek: Animacja, Familijny, Musical, Przygodowy
produkcja: USA
premiera: 29 listopada 2013 (Polska) 17 listopada 2013 (świat)
reżyseria: Chris Buck, Jennifer Lee
scenariusz: Jennifer Lee
Anna wyrusza na wielką wyprawę, by odnaleźć swoją siostrę Elsę, której magiczna moc uwięziła królestwo Arendelle w okowach wiecznej zimy. W poszukiwaniach towarzyszy jej Kristoff, przed którym górskie szlaki nie kryją żadnych tajemnic i jego lojalny renifer Sven. Podczas misji ocalenia królestwa przyjaciele zmierzą się z surową pogodą, napotkają niebotyczne góry, tajemnicze trolle i zabawnego bałwana o imieniu Olaf.
źródło: filmweb.pl

Tak, ja ogólnie bardzo lubię produkcje Disney'a, a szczególnie animacje, więc sporo ich obejrzałam. I mogę śmiało stwierdzić, że Kraina Lodu, to mój ulubiony film animowany! Zabawny, wciągający, z niebanalną fabułą i zaskakującym zakończeniem, a w dodatku jeszcze uczy! Czego chcieć więcej? Olafa, Swena i Kristoffa - fenomenalne postaci! Dodatkowo mamy jeszcze okazję posłuchania pięknie zaśpiewanych piosenek. Jednym słowem - polecam!
Z oddali to co wielkie, swój ogrom traci w mig. Dawny strach co ściskał gardło, na zawsze wreszcie znikł! Zobaczę dziś czy sił mam dość, by wejść na szczyt, odmienić los. I Wyjść zza krat jak wolny ptak.
Moja ocena: ★★★★★

1 komentarz: